a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin

a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin
HIDUP KENA TERUS....

Monday 26 November 2012

"Kami Rodong"

'Rodong' salah satu perkataan org Pahang bagi maksud kawan. walaupun aku org pahang, tapi this word aku mengaku baru je tahu beberapa tahun yang lepas.. tu pun ayah aku yg gtau. tetiba teringat dia ayah ckp cmni kat aku " ngah, tu rodong awak da sampai kt luar tu" " rodong tu ape, ayah?" " ah, ko..rodong tu kawan la".. nah ko! xbersosial lagi. . 



last week, aku bawak rodong2 aku balik kampung kebetulan ade wedding kat pelangai. sampai je umah wan, wan sambut dgn senyum yang lebor dan secara tidak langsung berkata, " la, sumo eh laki..xdo perempuan". ade..tp naik keta yg lain..(nasib baik nadia n hafsah ikut skali). these are some photos and clips sepanjang jalan nk g makan durian event.

 


still have frens yg tertinggal..xpe2 nnt kita buat cter yg lain lak okeh!!


#hope our relationship sampai bila2 even da ade family pun#

3 comments:

  1. asyik bangat mangan durian sama rodong-rodong..asyik..asyik bangatt seyhh

    ReplyDelete
  2. mmg ngidam la...nk mkn sorg2 kat seksyen 7 ni(area pasar mlm) xbest...kemponan den..hehe.mkn durian crepe kat mid valley je la..hahaha

    ReplyDelete