a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin

a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin
HIDUP KENA TERUS....

Sunday 25 November 2012

SuRaTan AtaU KeBetulaN??

sabtu, 24 november 2012..

keje cam biasa.. tiba2 ade lak sorang mamat (kobeng) ni ajak g kenduri kawen kat pelangai (tahniah pejai n pasangan). dah la aku mmg x plan nk keluar dari bandar PJ yg hectic ni. pujuk nye pujuk, aku terpaksa akur dengan permintaannya disebabkan ngidam ngan 'durian'..

okeh, nak jadi cter.. lepas balik site aku pun shoot balik.. yeah, jammed!! dengan si kobeng nye setiap 10 minit suh aku update lokasi memey chantek ah..lepas je tol gombak, its time to push ur accelerator to the max.limit. bagi signal nak masuk 1st lane sambil2 tengok cermin belakang.. oh, my...... tiba2 dup..dap..dup.. dap... aik2.. i dont know why my heart beats very2 fast suddenly.. aiyo..parok2..mainan hati je ni..

dengan x semena2 aku drive kereta ari tu macam harem.. dalam banyak2 kereta kat highway ni, boleh lak aku prasan keta tu. mungkin sebab ia RARE kot.. mungkin dah takdir, hanya dapat jumpa kat atas highway..atau pun kebetulan saje..

until we meet again!!


2 comments:

  1. tajuk da macam tajuk lagu je..hahaha..kete Volkswagen warna kuning ke..hehe

    ReplyDelete
  2. hahahha...mintak jauh ngan simpang la jumpa VW kuning tu VB..

    ReplyDelete