a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin

a day without laughter, is a day wasted - charlie chaplin
HIDUP KENA TERUS....

Wednesday 28 November 2012

-Ketat-

ketat bermaksud tidak longgar, sendat, sempit...

pakaian ketat? oo..ooo... "jawab hurul? camne ni hurul?? come on.. " pernah disoal sampai aku terkesima sebentar.. yeah, my bad! xpernah pun ade seorang lelaki menegur pasal pakaian ketat kepadaku selama ni. for the 1st time ever kena tegur..segannye..mungkin sebab aku ni tersangat la kurus so diorang xprasan kot..

awak2...dah la panggil saya 'Hurul'.. terima kasih banyak2 sebab mengingatkan saya ke arah kebaikan.. im trying into it.. kan bagus kalau awak jadi imam saya.. hahahhaha..

#banyak lagi kekurangan diri tanpa disedari sendiri#



one fine day, it would be reality..in sha Allah..

tapi camne nak bawak superbike nanti?? kan? hehehe

4 comments:

  1. tak boleh pakai jubah kalau nk bawak superbike. Satgi terlentang plak atas jalan sbb dah jadi layang2.....ngeh ngeh ngeh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha...ikat tali long..jgn panjang ngat..tu yg jadi layang2 tu..

      Delete
  2. ahah la..mcm mana ye nk sound cik hurul ni berkaitan ketat...mmg xlayak la perkataan ketat tu kepada kamu...ahhh ada satu ayat yg sesuai..doktor boleh KETATkn braces sy ni atau doktor tegur kamu "boleh sy ketatkn braces kamu ni wahai cik hurul"hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha..walla...sungguh sarcasm kamu vb..hehehhe

      Delete